Program Hakkında

Ülkemizde ve dünyada hızla gelişen çağrı merkezi sektöründe çalışabilecek kalifiye uzman ihtiyacı gün geçtikçe artış göstermektedir. Özellikle iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek, iletişim becerisi yüksek, ikna kabiliyeti güçlü ve diksiyonu düzgün nitelikli uzmanlara gereksinim duyulmaktadır.

Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans programı öğrencileri; Çağrı Merkezi Yönetimi alanında temel bilgilere sahip olmanın yanı sıra Mikro Ekonomi, İşletme, Türk Dili ve İngilizce gibi temel dersler ile birlikte, Müşteri İlişkileri Yönetimi, İkna Psikolojisi, Satış Teknikleri ve İnsan Kaynakları Yönetimi derslerini de alma ayrıcalığına sahip olacaklardır. Ayrıca, öğrencilerimiz Çağrı Merkezi, Satış, Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler departmanlarında iş gücü ihtiyacını karşılamaya yönelik eğitim alacaklardır.

Şehrimizde ilk kez İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde açılan “Çağrı Merkezi Hizmetleri" programı, üniversitemizin kaliteli eğitim anlayışıyla birlikte sektörel gelişmelere uygun olarak öğren-uygula modelini benimsemektedir.

Mezunlarımız, dikey geçiş sınavında başarılı olmalı durumunda, 4 yıllık eğitim veren bölümlere kayıt yaptırma hakkına sahip olacaklardır. Dikey geçiş yapılabilecek bölümler şöyledir:

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Bilimleri
  • İletişim Sanatları
  • İletişim Tasarımı ve Medya
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • İşletme
  • İşletme Bilgi Yönetimi
  • Lojistik Yönetimi
  • Medya ve Görsel Sanatlar
  • Medya ve İletişim
  • Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
  • Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
  • Yeni Medya
  • Yeni Medya ve Gazetecilik
  • Yeni Medya ve İletişim
  • Yönetim Bilişim Sistemleri

 

HABERLER