MESLEK YÜKSEKOKULU

Çağrı Merkezi Hizmetleri (Türkçe)

 

Duyurular

Güncel duyuru bulunmamaktadır.

Program Hakkında

Ülkemizde ve dünyada hızla gelişen Çağrı Merkezi sektöründe çalışabilecek kalifiye elemana ihtiyaç gün geçtikçe artış göstermektedir. Özellikle iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek; iletişim becerisi yüksek, ikna kabiliyeti güçlü ve diksiyonu düzgün nitelikli elemanlara gereksinim duyulmaktadır.

“Çağrı Merkezi Hizmetleri" ön lisans programı öğrencileri; kişilerarası iletişim, çağrı merkezi yönetimi konularında temel bilgilere sahip olmanın yanı sıra Büro Yönetimi ve Sekreterlik konularına yönelik dersleri de alma ayrıcalığına sahip olacaklardır. Klavye kullanımı, bilgisayar destekli büro programları, mesleki yazışmalar ve temel hukuk bilgileri gibi dersleri alacak olan mezunlar, bu alanda faaliyet gösteren kurum ve kuruluşlardaki iş gücü ihtiyacını karşılamaya yönelik eğitim alacaklardır.

Şehrimizde ilk kez İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde açılacak olan “Çağrı Merkezi Hizmetleri" programını okuyacak öğrenciler, üniversitemizin kaliteli eğitim anlayışıyla birlikte sektörel gelişmelere uygun olarak hazırlanan “Çağrı Merkezi Laboratuvarı” ile derslerde öğrendiklerini uygulama imkânı bulacaklardır.

Mezunlarımız, dikey geçiş sınavında başarılı olmalı durumunda, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İletişim Sanatları, İşletme, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler, Yeni Medya, Yönetim ve Bilişim Sistemleri, Lojistik Yönetimi gibi 4 yıllık eğitim veren bölümlere kayıt yaptırma hakkına sahip olacaklardır.