MESLEK YÜKSEKOKULU
Çağrı Merkezi Hizmetleri (Türkçe)
Öğretim Programı
Bir dersin detaylı bilgilerini görüntüleyebilmek için (Örn : Amaçlar, Dersin Öğrenme Çıktıları , Ders İçeriği, Değerlendirme ve AKTS İş Yükü vb.) aşağıdaki tablodan ilgili dersin koduna tıklayınız.
1. Yıl Güz Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
ING 101 | İngilizce I | 3 | 0 | 3 | 3 | |
IUE 100 | Oryantasyon ve Kariyer Planlama | 1 | 0 | 1 | 2 | |
MCMH 101 | Çağrı Merkezi Yönetimi I | 2 | 2 | 3 | 4 | |
MEKO 101 | Mikro Ekonomi | 3 | 0 | 3 | 4 | |
MISL 101 | İşletme I | 3 | 0 | 3 | 5 | |
MMAT 113 | Matematik I | 3 | 0 | 3 | 5 | |
RTV 101 | İletişime Giriş | 3 | 0 | 3 | 4 | |
TRK 100 | Türk Dili | 4 | 0 | 4 | 4 | |
Toplam : | 31 |
1. Yıl Bahar Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
BILT 100 | Bilgisayara Giriş ve Enformasyon Teknolojisi | 0 | 2 | 1 | 3 | |
ELEC 001 | Seçmeli Ders I | 3 | 0 | 3 | 3 | |
HUK 120 | Hukukun Temel İlkeleri | 2 | 0 | 2 | 5 | |
ING 102 | İngilizce II | 3 | 0 | 3 | 3 | |
MCMH 102 | Çağrı Merkezi Yönetimi II | 2 | 2 | 3 | 3 | |
MISL 102 | İşletme II | 3 | 0 | 3 | 5 | |
MYST 104 | Staj (4 hafta) | 0 | 0 | 0 | 4 | |
TRH 100 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi | 4 | 0 | 4 | 4 | |
Toplam : | 30 |
2. Yıl Güz Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
ELEC 002 | Seçmeli Ders II | 3 | 0 | 3 | 5 | |
ELEC 003 | Seçmeli Ders III | 2 | 0 | 2 | 4 | |
ELEC 004 | Seçmeli Ders IV | 2 | 0 | 2 | 4 | |
HYHY 209 | Müşteri İlişkileri Yönetimi | 3 | 0 | 3 | 5 | |
MCMH 203 | Çağrı Merkezlerinde Ölçme ve Değerlendirme | 2 | 2 | 3 | 5 | |
MCMH 205 | İkna ve İkna Psikolojisi | 2 | 2 | 3 | 4 | |
MINT 230 | Meslek Etiği | 3 | 0 | 3 | 3 | |
Toplam : | 30 |
2. Yıl Bahar Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
ELEC 005 | Seçmeli Ders V | 2 | 0 | 2 | 3 | |
ELEC 006 | Seçmeli Ders VI | 2 | 0 | 2 | 4 | |
ELEC 007 | Seçmeli Ders VII | 2 | 0 | 2 | 4 | |
MCMH 204 | Çağrı Merkezleri için Temel Satış Teknikleri | 1 | 2 | 2 | 4 | |
MCMH 206 | Telefonla İletişim ve Tele-Satış | 1 | 2 | 2 | 3 | |
MTOI 204 | İnsan Kaynakları Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 4 | |
MYST 204 | Staj (4 hafta) | 0 | 0 | 0 | 4 | |
RTV 215 | Güzel Konuşma Sanatı | 2 | 0 | 2 | 4 | |
Toplam : | 30 |
Seçmeli Dersler | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
MCMH 231 | Toplantı ve Zaman Yönetimi | 1 | 2 | 2 | 3 | |
MCMH 232 | İletişimde Hedef Kitle | 2 | 0 | 2 | 3 | |
MCMH 233 | Araştırma Yöntem ve Teknikleri | 2 | 0 | 2 | 4 | |
MCMH 234 | Yeni İletişim Teknolojileri | 2 | 0 | 2 | 4 | |
MCMH 235 | Klavye Teknikleri | 1 | 2 | 2 | 3 | |
MCMH 236 | Stratejik Yönetim | 2 | 0 | 2 | 3 | |
MCMH 237 | Örgütsel Davranış | 2 | 0 | 2 | 3 | |
MCMH 238 | Kişisel Marka Yönetimi | 3 | 0 | 3 | 5 | |
MPAZ 101 | Pazarlama İlkeleri | 3 | 0 | 3 | 4 | |
MPAZ 110 | Sunum Teknikleri | 1 | 2 | 2 | 3 | |
MPAZ 114 | Sosyal Psikoloji | 3 | 0 | 3 | 5 | |
MPAZ 214 | Halkla İlişkiler | 2 | 0 | 2 | 3 | |
MTOI 225 | Girişimcilik | 3 | 0 | 3 | 5 | |
MTOI 230 | Tüketici Davranışı | 3 | 0 | 3 | 5 | |
RTV 240 | Kurumsal İletişim | 2 | 0 | 2 | 4 |
Diğer Notlar |
Engeliniz nedeni ile bu dersler için desteğe ihtiyaç duyuyorsanız Engelli Destek Birimi'ne başvurunuz. İletişim; engelsiz@ieu.edu.tr |
HABER |TÜM HABERLER
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile Procat Çağrı Merkezi İşbirliği
Procat Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Sayın Onur Tasa ile İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu müdürümüz Sayın Burçin Önder Hanım bir araya gelerek öğrencilerimiz
Çağrı Merkezi Hizmetleri Öğrencileri Procat Çağrı Merkezi ile Buluştu
16 Mayıs 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Procat
Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi Takım Lideri Sedat Pulluk Bey, öğrencilerimize sektörü
Vestel Çağrı Merkezi Birikimlerini Öğrencilere Aktardı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Vestel Çağrı Merkezi Operasyon Yöneticisi Akın Unan Bey, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü
Mövenpick Uzmanları Öğrencilerimiz ile Buluştu
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Mövenpick Hotel'in Satış Müdürü Duygu Yücetürk ve Halkla İlişkiler Müdürü Merih
Çağrı Merkezi Dinamikleri Öğrencilere Aktarıldı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Savatel Çağrı Merkezi Uzmanı Özlem Yeşilçiçek Yaman, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü
Turkcell Global Bilgi ve Meslek Yüksekokulu İşbirliği
04 Nisan 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında
CallArt Çağrı Merkezi, Öğrencilerimiz ile Söyleşi Gerçekleştirdi
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında CallArt Çağrı Merkezi Eğitim ve Gelişim Takım Lideri Yeliz Aras Hanım, Çağrı Merkezi