MESLEK YÜKSEKOKULU
Çağrı Merkezi Hizmetleri (Türkçe)
Hakkımızda
Ülkemizde sayısı 1500 civarında olan ve tüm dünyada teknoloji ve insan kaynaklarına yapılan yatırım ile birlikte hızla gelişen çağrı merkezi sektöründe çalışabilecek nitelikli uzman ihtiyacı gün geçtikçe artmaktadır. Bu ihtiyaç, etkin müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) hizmeti verebilecek, ikna kabiliyeti ve iletişim becerisi güçlü mezun yetiştirme zorunluluğunu da ortaya koymaktadır.
“Çağrı Merkezi Hizmetleri” ön lisans programı öğrencileri, üniversite eğitimi boyunca alacağı Mikro Ekonomi, İşletme, Matematik, Hukuk, Bilgisayar ve İngilizce gibi temel derslerin yanı sıra, Çağrı Merkezi Yönetimi, Ölçme ve Değerlendirme, Satış ve İkna Teknikleri, Araştırma Yöntemleri, Kriz Yönetimi, İletişim Becerileri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi derslerini de alarak bölüm ile ilgili ayrıcalıklı donanıma sahip olmaktadır.
Türkiye'deki tüm vakıf üniversiteleri arasında ilk defa İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından açılan ve İzmir'de tek olan “Çağrı Merkezi Hizmetleri” ön lisans programı, öğrencilerine üniversitemizin yüksek kalite standartlarına uygun eğitim ve öğretim anlayışı ile çağrı merkezi laboratuvarında uygulama imkânı sunmaktadır.
Mezun öğrencilerimiz, dikey geçiş sınavında başarılı olmaları durumunda, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, İletişim Sanatları, İşletme, Yeni Medya, Yönetim ve Bilişim Sistemleri ve Lojistik Yönetimi gibi 4 yıllık fakülte eğitimi veren bölümlere kayıt yaptırma hakkına sahip olabilirler.
Mezuniyet sonrası çalışma olanakları açısından oldukça geniş bir yelpazeye sahip çağrı merkezi hizmetleri ön lisans programı; müşteri ilişkileri yönetimi, kurumsal iletişim, proje yönetimi, satış ve pazarlama alanlarında iş bulma ve kariyer sahibi olma imkanları sunmaktadır.
HABER |TÜM HABERLER
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile Procat Çağrı Merkezi İşbirliği
Procat Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Sayın Onur Tasa ile İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu müdürümüz Sayın Burçin Önder Hanım bir araya gelerek öğrencilerimiz
Çağrı Merkezi Hizmetleri Öğrencileri Procat Çağrı Merkezi ile Buluştu
16 Mayıs 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Procat
Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi Takım Lideri Sedat Pulluk Bey, öğrencilerimize sektörü
Vestel Çağrı Merkezi Birikimlerini Öğrencilere Aktardı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Vestel Çağrı Merkezi Operasyon Yöneticisi Akın Unan Bey, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü
Mövenpick Uzmanları Öğrencilerimiz ile Buluştu
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Mövenpick Hotel'in Satış Müdürü Duygu Yücetürk ve Halkla İlişkiler Müdürü Merih
Çağrı Merkezi Dinamikleri Öğrencilere Aktarıldı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Savatel Çağrı Merkezi Uzmanı Özlem Yeşilçiçek Yaman, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü
Turkcell Global Bilgi ve Meslek Yüksekokulu İşbirliği
04 Nisan 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında
CallArt Çağrı Merkezi, Öğrencilerimiz ile Söyleşi Gerçekleştirdi
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında CallArt Çağrı Merkezi Eğitim ve Gelişim Takım Lideri Yeliz Aras Hanım, Çağrı Merkezi