MESLEK YÜKSEKOKULU
Çağrı Merkezi Hizmetleri (Türkçe)
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile Procat Çağrı Merkezi İşbirliği
Procat Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Sayın Onur Tasa ile İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu müdürümüz Sayın Burçin Önder Hanım bir araya gelerek öğrencilerimiz ve üniversitemiz için sektörel iş birliği sağlama konusunda görüşme gerçekleştirmiştir.
Çağrı merkezi sektör deneyimlerini aktaran Onur Bey, üniversitemiz ile Procat Çağrı Merkezi arasında önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi beklenen akademik iş birliği kapsamında, çağrı merkezi hizmetleri programı için laboratuvar kurulumu, öğrencilerimize staj ve iş imkanının yanı sıra sertifika programı sağlayan bir bölüm olma konuları görüşüldü. Toplantıda Öğr. Gör. Kenan Demirel ile Öğr. Gör. Emre Küheylan da hazır bulundu.
HABER |TÜM HABERLER
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile Procat Çağrı Merkezi İşbirliği
Procat Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Sayın Onur Tasa ile İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu müdürümüz Sayın Burçin Önder Hanım bir araya gelerek öğrencilerimiz
Çağrı Merkezi Hizmetleri Öğrencileri Procat Çağrı Merkezi ile Buluştu
16 Mayıs 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Procat
Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi Takım Lideri Sedat Pulluk Bey, öğrencilerimize sektörü
Vestel Çağrı Merkezi Birikimlerini Öğrencilere Aktardı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Vestel Çağrı Merkezi Operasyon Yöneticisi Akın Unan Bey, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü
Mövenpick Uzmanları Öğrencilerimiz ile Buluştu
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Mövenpick Hotel'in Satış Müdürü Duygu Yücetürk ve Halkla İlişkiler Müdürü Merih
Çağrı Merkezi Dinamikleri Öğrencilere Aktarıldı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Savatel Çağrı Merkezi Uzmanı Özlem Yeşilçiçek Yaman, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü
Turkcell Global Bilgi ve Meslek Yüksekokulu İşbirliği
04 Nisan 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında
CallArt Çağrı Merkezi, Öğrencilerimiz ile Söyleşi Gerçekleştirdi
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında CallArt Çağrı Merkezi Eğitim ve Gelişim Takım Lideri Yeliz Aras Hanım, Çağrı Merkezi