
MESLEK YÜKSEKOKULU
Pazarlama (Türkçe)
Pazarlama Programı'na Hoş Geldiniz
Pazarlama programı, sürdürülebilir marka ve değer yaratma amacına katkıda bulunacak, satış ve pazarlamadaki yeni gelişmeleri, kavramları ve uygulamaları bilen, ikna ve iletişim stratejileri konusunda gerekli becerilere ve etik değerlere sahip, nitelikli insan kaynağını yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Öğrencilerimiz nitelikli bir pazarlama araştırması yapma, marka kimliği oluşturma, marka yönetme, pazarlama planı hazırlama, ürün geliştirme ve yönetmenin yanı sıra perakende sektöründeki yenilikler, reklamcılık, satış yönetimi, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, tüketim sosyolojisi ve tüketici davranışları alanlarında da donanımlı olacakları bir eğitim almaktadırlar.
Pazarlama programını başarıyla bitiren öğrencilerimiz, "Pazarlama Meslek Elemanı" ünvanıyla mezun olarak iletişim, sosyal medya, reklam, halkla ilişkiler, satış yönetimi ve müşteri ilişkileri alanlarında çalışabilmektedir. Pazarlama programı müfredatı, akademik ve sektörel gelişmeler dahilinde hem ulusal, hem de küresel boyuttaki disiplinlerarası çalışmaya uygun bir şekilde yürütülmektedir.
Pazarlama programı tarafından organize edilen "Bi' Dünya İş" konferansı kapsamında Şahinler Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Şahin, Baydöner Kurucu Ortağı & Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz, Ekol Lojistik Yönetim Danışmanı Osman Ünal, Me Consultancy Kurucusu Murat Erdör, CarrefourSA İstanbul Bölge Müdürü Deniz Selen Kılıçözgürler, Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner, Genç Başarı Eğitim Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Çelik Ören, Mindshare Ortak Yöneticisi İpek Dorak ve DoGo Kurucu Ortağı & Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Peksarı öğrencilerimiz ile buluştu.
"Bi' Dünya İş" konferansı kapsamında Mindshare İstanbul'dan İpek Dorak Hanım, İzmir Ekonomi Üniversitesi Konferans Salonu'nda "marka ve dijital iletişim" konulu seminer verdi.
Yine aynı konferansta Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner Bey "marka ve değer yaratmak" konulu seminer verdi.
Geleneksel kitle iletişim araçlarına nazaran sıradan insanların kendini sosyal medya vasıtasıyla markalaştırma gerçeği günümüzde hem sektörün hem de akademinin odak noktası haline geldi. Türkiye'deki en iyi örneklerinden biri olan Orkun Işıtmak, kendine ait marka hikayesini öğrencilerimiz ile paylaştı.
HABER |TÜM HABERLER

Eve kapandık, alışverişte coştuk
Türkiye’de, koronavirüsün olumlu etkilediği sektörlerin başında gelen e-ticaret, geçtiğimiz yıl yüzde 85 oranında büyüdü, 2021’deki işlem hacmi hedefi ise 400 milyar lira

Lise Öğrencileri ile Sunum Teknikleri
Sunum teknikleri dersini alan öğrencilerin kalabalık karşısında sunum, ikna ve topluluk yönetimi yeterliliklerini deneyimlemelerini sağlamak ve lise öğrencilerine üniversite deneyimi yaşatmak amacıyla

Novamarka Ajansı ile Markalaşma Üzerine
2019-2020 akademik yılı güz döneminde Marka Yönetimi dersi kapsamında konuk olan Novamarka Ajans Başkanı Onur Gürer ve Kurucu Ortak Gökhan Dilaveroğlu ile

Ortaokul ve Üniversite Öğrencileri Sunum Tekniklerinde Buluştu
İyiburnaz Ortaokulu öğrencileri ve öğretmenlerinin konuk olarak katıldığı Sunum Teknikleri dersi kapsamında, öğrencilerimiz tarafından ünlü bilim insanları, düşünür ve filozoflardan oluşan sunumlar gerçekleştirildi.

Youtuber Selin Türkol ile Markalaşma Süreci
Ünlü Youtuber, Influencer, Blogger ve Sosyal Medya Yöneticisi (She Agency) Selin Türkol markalaşma sürecini, kişi ile ticari marka farkını ve sektörel örnekleri

Fok Reklam Ajansı Öğrencilerimiz ile Buluştu
Fok Reklam Ajansı kurucu başkanı ve proje yöneticisi Emre Yılmaz ile sosyal medya ekip lideri Görkem Vatan değerli deneyimlerini öğrencilerimiz ile paylaştı.