Program Hakkında
Ülkemizde ve dünyada hızla gelişen çağrı merkezi sektöründe çalışabilecek kalifiye uzman ihtiyacı gün geçtikçe artış göstermektedir. Özellikle iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek, iletişim becerisi yüksek, ikna kabiliyeti güçlü ve diksiyonu düzgün nitelikli uzmanlara gereksinim duyulmaktadır.
Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans programı öğrencileri; Çağrı Merkezi Yönetimi alanında temel bilgilere sahip olmanın yanı sıra Mikro Ekonomi, İşletme, Türk Dili ve İngilizce gibi temel dersler ile birlikte, Müşteri İlişkileri Yönetimi, İkna Psikolojisi, Satış Teknikleri ve İnsan Kaynakları Yönetimi derslerini de alma ayrıcalığına sahip olacaklardır. Ayrıca, öğrencilerimiz Çağrı Merkezi, Satış, Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler departmanlarında iş gücü ihtiyacını karşılamaya yönelik eğitim alacaklardır.
Şehrimizde ilk kez İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde açılan “Çağrı Merkezi Hizmetleri" programı, üniversitemizin kaliteli eğitim anlayışıyla birlikte sektörel gelişmelere uygun olarak öğren-uygula modelini benimsemektedir.
Mezunlarımız, dikey geçiş sınavında başarılı olmalı durumunda, 4 yıllık eğitim veren bölümlere kayıt yaptırma hakkına sahip olacaklardır. Dikey geçiş yapılabilecek bölümler şöyledir:
- Halkla İlişkiler
- Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
- Halkla İlişkiler ve Tanıtım
- İletişim
- İletişim Bilimleri
- İletişim Sanatları
- İletişim Tasarımı ve Medya
- İnsan Kaynakları Yönetimi
- İşletme
- İşletme Bilgi Yönetimi
- Lojistik Yönetimi
- Medya ve Görsel Sanatlar
- Medya ve İletişim
- Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
- Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
- Yeni Medya
- Yeni Medya ve Gazetecilik
- Yeni Medya ve İletişim
- Yönetim Bilişim Sistemleri
HABERTÜM HABERLER

İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile Procat Çağrı Merkezi İşbirliği
Procat Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Sayın Onur Tasa ile İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu müdürümüz Sayın Burçin Önder Hanım bir araya ...

Çağrı Merkezi Hizmetleri Öğrencileri Procat Çağrı Merkezi ile Buluştu
16 Mayıs 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği ...

Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi Takım Lideri Sedat Pulluk Bey, ...

Vestel Çağrı Merkezi Birikimlerini Öğrencilere Aktardı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Vestel Çağrı Merkezi Operasyon Yöneticisi Akın Unan Bey, Çağrı Merkezi ...

Mövenpick Uzmanları Öğrencilerimiz ile Buluştu
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Mövenpick Hotel'in Satış Müdürü Duygu Yücetürk ve Halkla İlişkiler ...

Çağrı Merkezi Dinamikleri Öğrencilere Aktarıldı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Savatel Çağrı Merkezi Uzmanı Özlem Yeşilçiçek Yaman, Çağrı Merkezi ...

Turkcell Global Bilgi ve Meslek Yüksekokulu İşbirliği
04 Nisan 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" ...

CallArt Çağrı Merkezi, Öğrencilerimiz ile Söyleşi Gerçekleştirdi
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında CallArt Çağrı Merkezi Eğitim ve Gelişim Takım Lideri Yeliz Aras ...

YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ
DetaylarKÜRESEL KARİYER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..BİLİME KATKI
İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İNSANA DEĞER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..