Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      MESLEK YÜKSEKOKULU

      Çağrı Merkezi Hizmetleri (Türkçe)

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Myo Ana Sayfa
      • Hakkımızda
      • Akademik Kadro
      • Öğretim Programı
      • Dersler
      • Akts Kataloğu
      • Mezunların Mesleki Profili
      • Akademik Yayınlar
      • Tyyç - Program Yeterlilikleri İlişkisi
      • Sıkça Sorulan Sorular
      • Faydalı Linkler
      • Tüm Haberler
      • Duyurular
      • İletişim
      • Dersler
      • Seçmeli Dersler

      Dersler


      IUE 100  Oryantasyon ve Kariyer Planlama

      Bu ders, öğrencilerin üniversite hayatı ve kariyer hedefleri için gerekli becerileri tanımalarına yardımcı olacaktır. Bu beceriler arasında öz farkındalık, hedef belirleme, zaman yönetimi, etkili iletişim, farkındalık ve analitik düşünme yer alır. Ders ayrıca öğrencilerin fiziksel, zihinsel ve ruhsal sağlık için gerekli alışkanlıklar ile bağımlılık ve zorbalık gibi sorunlar hakkında farkındalıklarını da artıracaktır.


      TRK 100  Türk Dili

      Bu derste, öğrencilerin yazılı ve sözlü iletişim araçlarını etkili ve doğru şekilde kullanması üzerinde durulacaktır. Derste anlama, anlatma, okuma ve yazma etkinliği üzerinde çalışma yapılarak, çeşitli sözlü ve yazılı anlatım türleri irdelenecek ve eleştirel bir bakış açısıyla incelenecektir. Yazılı anlatımın temeli olan noktalama işaretleri ve yazım kuralları sezdirilecek, etkili ve sağlam ifade için bu kuralların doğru kullanımı sağlanacaktır. Sözlü anlatımda ise öğrenci, beden dilini kullanma, vurgu ve tonlamaya özen gösterme, sunum yapma teknikleri gibi konularda donanımlı bir hale getirilecektir.


      ING 101  İngilizce I

      Temel dil becerileri olan okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini bütünleşik olarak başlangıç düzeyinde veren zorunlu İngilizce dersidir.


      MMAT 113  Matematik I

      Temel sayı kavramlarının tanımlanması, sayıların örneklerle pekiştirilmesi, kümeler, eşitsizlikler, problemler, denklemler, fonksiyonlar ve trigonometri konularının öğrenilmesi


      MISL 101  İşletme I

      Bu ders, işletmelerin temel kavramlarını, fonksiyonlarını gelişen dünya düzeni ve dünya ekonomisi çerçevesinde öğrenciye veren temel bir niteliğe sahiptir.


      MEKO 101  Mikro Ekonomi

      Öğrenci, ekonominin temel kavramlarını ifade edebilecek, ekonomik analiz yöntemlerini uygulayabilecek ve ekonomik sistemlerin özelliklerini analiz edebilecektir.


      RTV 101  İletişime Giriş

      Bu ders, iletişim olgusunun disiplinler arası bakış açısını hem kuramsal hem de sektörel açıdan yansıtan bir içeriğe sahiptir. Ders dahilinde, iletişimin psikolojik ve sosyolojik altyapısı dil, kimlik ve kültür bağlamında aktarılmaktadır.


      MCMH 101  Çağrı Merkezi Yönetimi I

      Bu dersin temel içerikleri şunlardır; temel çağrı merkezi gerçekleri, çağrı merkezinde planlama, çağrı merkezinde yönetim, değişmez dinamikler, gerçek-zaman yönetimi, çağrı merkezi hizmetlerinde kalite, çağrı merkezi hizmetlerinde denetim, çağrı merkezi hizmetlerinde performans yönetimi, ekip çalışmasının önemi ve dünyada çağrı merkezi hizmetleri sektörünün yeri.


      MYST 104  Staj (4 hafta)

      Staj, bölümün uygun gördüğü kurumda saha deneyimi kazanılmasını öngörmektedir. Öğrencilerin stajlarını başarıyla tamamlayabilmeleri için İEÜ Staj Rehberi’ndeki prosedürü izlemeleri gerekmektedir.


      HUK 120  Hukukun Temel İlkeleri

      Hukukun temel konularıdır: Toplumsal düzen kuralları, hukukun kaynakları, hukukun dalları, yargı örgütü, dava türleri, hukuk kurallarının uygulanması ve temel hukuki kavramlar.


      MISL 102  İşletme II

      Bu ders, işletmelerin değişen kavramlarını, fonksiyonlarını gelişen dünya düzeni ve dünya ekonomisi çerçevesinde öğrenciye veren temel bir ders niteliğindedir. İşletme 1 dersinin devamı niteliğinde olup, işletme fonksiyonlarındaki güncel değişmeleri öğrencilere öğretmeyi amaçlamaktadır.


      ING 102  İngilizce II

      Temel dil becerileri olan okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini bütünleşik olarak başlangıç düzeyinde veren zorunlu İngilizce dersidir.


      TRH 100  Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi

      Dersin içeriği, Atatürk önderliğinde Türk milletinin geçirdiği inkılap tarihini kapsamaktadır. Osmanlı Devleti'nin yıkılış sebepleri irdelenerek, fiilen yok olmuş bir devletten Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin nasıl kurulduğu belgeler ışığında değerlendirilmektedir. İlke ve inkılapların anlamı ve önemi üzerinde durularak yakın dönem tarihimiz aydınlatılmaya çalışılmaktadır. Geçmişten günümüze küresel sorunlar ve olası çözümleri tartışılmaktadır.


      BILT 100  Bilgisayara Giriş ve Enformasyon Teknolojisi

      Öğrenciler bu ders ile birlikte Microsoft Office programlarının (Word, PowerPoint ve Excel) uygulamalarını ve içeriklerini kapsamaktadır.


      MCMH 102  Çağrı Merkezi Yönetimi II

      Bu dersin temel içerikleri; çağrı merkezi temel kavramları ve prensipleri, çağrı merkezlerinde iş yönetimi, çağrı merkezinde teknoloji yönetimi, çağrı merkezinde kalite ve bilgi yönetimi, çağrı merkezinde insan kaynakları yönetimi, performans yönetimi, verimliliğini arttırma stratejileri, liderlik ve çağrı merkezi hizmetlerinde güncel gelişmelerdir.


      MCMH 203  Çağrı Merkezlerinde Ölçme ve Değerlendirme

      Bu dersin temel içerikleri; çağrı merkezi temel bileşenleri ve performans yönetimi, performans ve etkinlikle ilgili temel kavramlar ve verimliliğin ölçüm yöntemleridir.


      HYHY 209  Müşteri İlişkileri Yönetimi

      Müşteri İlişkileri yönetimi ve önemi, uçuş ve hizmet aksaklıklarında davranış biçimleri, online ve geleneksel müşteri davranışları, müşteri şikayetlerinin maliyeti, problem çözme ve şikayet yönetimi


      MINT 230  Meslek Etiği

      Etik ve ahlak kavramlarını incelemek. Etik sistemlerini incelemek. Ahlakın oluşumunda rol oynayan faktörleri incelemek. Meslek etiğini incelemek. Mesleki yozlaşma ve meslek hayatında etik dışı davranışların sonuçlarını incelemek. Sosyal sorumluluk kavramını incelemek.


      MCMH 205  İkna ve İkna Psikolojisi

      Bu dersin temel içerikleri; ikna kavramı, iknanın reklam ve pazarlama iletişimi unsurları ile ilişkisi, iknanın işleyişini açıklayan kuramlar, ikna edici mesajların hazırlanması üzerinde kavramların öğrencilere aktarılmasıdır.


      MYST 204  Staj (4 hafta)

      Staj, bölümün uygun gördüğü kurumda saha deneyimi kazanılmasını öngörmektedir. Öğrencilerin stajlarını başarıyla tamamlayabilmeleri için İEÜ Staj Rehberi’ndeki prosedürü izlemeleri gerekmektedir.


      MCMH 204  Çağrı Merkezleri için Temel Satış Teknikleri

      Bu dersin temel içerikleri; Pazar, Pazarlama, Satış Yönetimi, Kişisel Satış, Satış Gücü Planlama ve Organizasyon, Satış Gücü Motivasyonu ve Ödül Geliştirilmesi, Satış Gücünün Değerlendirilmesidir.


      MCMH 206  Telefonla İletişim ve Tele-Satış

      Çağrı merkezi hizmetleri kapsamında telefon üzerinden etkili iletişim becerilerinin ve tele-satış tekniklerinin öğretilmesi amaçlanmaktadır.


      MTOI 204  İnsan Kaynakları Yönetimi

      İnsan kaynakları planlaması, iş analizi, işe alım, eğitim ve geliştirme, kariyer yönetimi, performans yönetimi, ücret yönetimi, sağlık ve güvenlik yönetimi


      RTV 215  Güzel Konuşma Sanatı

      Ses, diksiyon, hızlı okuma


      Seçmeli Dersler


      MCMH 231  Toplantı ve Zaman Yönetimi

      Toplantı kavramı,Toplantının amaçları,Toplantı türleri, Toplantı hazırlıkları, yönetimi ve organizasyonu, Zaman ve zaman yönetimi kavramları, Zaman yönetiminde bireysel ve örgütsel planlama ve toplantılarda zamanı yönetmek konuları hakkında öğrencilere bilgiler verilecektir.


      MCMH 232  İletişimde Hedef Kitle

      Bu dersin temel içeriği; İletişim Biçimleri ve İletişimin Sınıflandırılması, Hedef Kitlenin Tanımı ve Özellikleri, Müşteriler, Tedarikçiler, Rakipler, Kaynak Sağlayıcılar, Düzenleyiciler ve Denetleyiciler, Pazar Yapısı ve Çevresel Unsurları ile Hedef Kitle Davranışını Etkileyen Bireysel Faktörler’dir.


      MCMH 233  Araştırma Yöntem ve Teknikleri

      Bu dersin temel içerikleri; öğrenciler araştırma konularını seçme, kaynak araştırması yapma, araştırma sonuçlarını değerlendirme, araştırma sonuçlarını rapor haline dönüştürme, sunuma hazırlık yapma, sunumu yapma hakkında bilgi sahibi olabilmesidir.


      MCMH 234  Yeni İletişim Teknolojileri

      Bu dersin temel içeriği: İletişim Teknolojilerinin Önemi ve Gelişimi, Yeni Medya ve Özellikleri, İnternet ve Web: Radyo ve Televizyon Teknolojileri: IPTV, Mobil TV, Mobil İletişim Teknolojileri ve Uygulamaları, Sanal Dünyalar, e-yayımcılık, Arttırılmış Gerçeklik, Sosyal Medya konularıdır.


      MCMH 235  Klavye Teknikleri

      Bu derste, öğrencilerin bilgisayar ortamında F klavye ve Q klavye farklılıkları, oturma kuralları, Klavye tuşlarının fonksiyonlar, Harf tuşlarını kullanma, Noktalama işaretleri ve sayı tuşları, Metin yazma, Hız uygulamaları el ve parmakların yerleşme kuralları, dinlenme hareketleri, 10 parmak F klavye ile hızlı metin yazma becerileri kazandırılacaktır.


      MCMH 236  Stratejik Yönetim

      Ders kapsamında işletmelerin vizyonu, misyonu, SWOT analizi, stratejileri ile ilgili konular incelenecektir. Ayrıca, belirlenen stratejilerin uygulanması için planlama, örgütlenme, stratejilerin uygulanması, denetimi ve sonuçların değerlendirilmesini kapsamaktadır.


      MCMH 237  Örgütsel Davranış

      Bu derste örgütsel davranış konuları içinde yer alan güç, otorite ve motivasyon ilişkisi, örgütsel davranış, liderlik, örgüt kültürü, iletişim, çatışma yönetimi, takım yönetimi, organizasyonlarda değişimi içermektedir.


      MCMH 238  Kişisel Marka Yönetimi

      Bu derste bireysel anlamda markalaşma ve marka yönetimi ayrıntılı olarak incelenecektir. Ders kapsamında, bireysel marka yönetimi süreci ve bu süreci etkileyen faktörler ele alınacaktır. Ayrıca, örnek olaylar üzerinden analizler ve tartışmalar yapılacaktır.


      MPAZ 101  Pazarlama İlkeleri

      Bu ders, pazarlamanın tanımı ve pazarlama ile ilgili temel kavramlar, pazarlamada yeni trendler, pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlama süreci, pazar bölümlemesi, pazar konumlandırması ve pazarlama karması stratejileri, satış yönetimi ve kişisel satış gibi konuları içermektedir.


      MPAZ 110  Sunum Teknikleri

      Bu derste, etkili sunum tekniklerinin teorik ve pratik tüm yönleri uygulama ağırlıklı olarak öğretilmektedir. İletişimin yazılı, sözlü ve sözsüz unsurları, etkili bir sunum hazırlamak için gerekli aşamalar ve sunum esnasında karşılaşılacak sorunlar ile bunların çözümleri değerlendirilmektedir.


      MPAZ 114  Sosyal Psikoloji

      Bu derste öğrencilere sosyal psikolojideki temel kuramlar, yaklaşımlar ve araştırma yöntemleri tanıtılmaktadır.


      MPAZ 214  Halkla İlişkiler


      MTOI 225  Girişimcilik

      Bu ders kapsamında girişimcilik ve iş planı oluşturma ile ilgili teorik bilgilerin verilmesi, başarılı iş modellerinin incelenmesi, iş planı hazırlanması gibi konulara değinilecektir.


      MTOI 230  Tüketici Davranışı

      Pazarlamada tüketici davranışlarının rolü, tüketici pazarlama ilişkileri, pazarlama etkinliği açısından tüketici davranışları, tüketici davranışlarının temelleri ve etkileyen faktörler, satınalma kararında tüketici davranışları, tüketici davranış araştırması bu dersin temel konularını oluşturmaktadır.


      RTV 240  Kurumsal İletişim

      Kurumsal iletişime yönelik temel kavramlar, kurumların farklı paydaşlarına yönelik olarak değişik amaçlarla gerçekleştirdikleri iletişim çalışmaları ve bu çalışmalarda göz önünde bulundurulması gereken temel ilkeler ele alınmaktadır.


      HABERTÜM HABERLER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile Procat Çağrı Merkezi İşbirliği
      İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile Procat Çağrı Merkezi İşbirliği

      Procat Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Sayın Onur Tasa ile İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu müdürümüz Sayın Burçin Önder Hanım bir araya ...

      Devamı
      Çağrı Merkezi Hizmetleri Öğrencileri Procat Çağrı Merkezi ile Buluştu
      Çağrı Merkezi Hizmetleri Öğrencileri Procat Çağrı Merkezi ile Buluştu

      16 Mayıs 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği ...

      Devamı
      Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde
      Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi Takım Lideri Sedat Pulluk Bey, ...

      Devamı
      Vestel Çağrı Merkezi Birikimlerini Öğrencilere Aktardı
      Vestel Çağrı Merkezi Birikimlerini Öğrencilere Aktardı

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Vestel Çağrı Merkezi Operasyon Yöneticisi Akın Unan Bey, Çağrı Merkezi ...

      Devamı
      Mövenpick Uzmanları Öğrencilerimiz ile Buluştu
      Mövenpick Uzmanları Öğrencilerimiz ile Buluştu

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Mövenpick Hotel'in Satış Müdürü Duygu Yücetürk ve Halkla İlişkiler ...

      Devamı
      Çağrı Merkezi Dinamikleri Öğrencilere Aktarıldı
      Çağrı Merkezi Dinamikleri Öğrencilere Aktarıldı

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında Savatel Çağrı Merkezi Uzmanı Özlem Yeşilçiçek Yaman, Çağrı Merkezi ...

      Devamı
      Turkcell Global Bilgi ve Meslek Yüksekokulu İşbirliği
      Turkcell Global Bilgi ve Meslek Yüksekokulu İşbirliği

      04 Nisan 2018 tarihinde İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans bölümü tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" ...

      Devamı
      CallArt Çağrı Merkezi, Öğrencilerimiz ile Söyleşi Gerçekleştirdi
      CallArt Çağrı Merkezi, Öğrencilerimiz ile Söyleşi Gerçekleştirdi

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen "Çıraklar Ustalara Soruyor" etkinliği kapsamında CallArt Çağrı Merkezi Eğitim ve Gelişim Takım Lideri Yeliz Aras ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU