
MESLEK YÜKSEKOKULU
Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
Program İçi Seçmeli Dersler
3.DÖNEMDE ALINABİLECEK BÖLÜM SEÇMELİ DERSLER | ||||||
Kodu | Dersin Adı | Course Name | AKTS | Teo. | Uyg. | Kredi |
MBP 211 | Ağ Temelleri | Basics of Networking | 3 | 2 | 2 | 3 |
MBP 213 | Ofis Yazılımları | Office Softwares | 4 | 2 | 2 | 3 |
MGT 209 | Animasyon Teknikleri | Animation Techniques | 4 | 2 | 4 | 4 |
ETR 101 | E-Ticaret | E-Trade | 5 | 2 | 2 | 3 |
MBP 221 | Mobil Uygulamalar ve Teknolojiler | Mobile Applications and Technologies | 4 | 2 | 2 | 3 |
MBP 223 | Web Tasarımı | Web Design | 3 | 1 | 2 | 2 |
MBP 225 | Yazılım Kurulumu ve Yönetimi | Software Installation and Management | 4 | 1 | 2 | 2 |
MBP 251 | Yapay Zeka ve Blok Zincirleri | Artificial Intelligence and Blockchain | 5 | 2 | 2 | 3 |
MBP 252 | Düşük Kod Platformda Uygulama Geliştirme | Application Development on Low Code Platform | 5 | 2 | 2 | 3 |
4.DÖNEMDE ALINABİLECEK BÖLÜM SEÇMELİ DERSLER | ||||||
Kodu | Dersin Adı | Course Name | AKTS | Teo. | Uyg. | Kredi |
MBP 200 | Görsel Programlama III | Visual Programming III | 4 | 2 | 2 | 3 |
MBP 210 | Oyun Programlamaya Giriş | Introduction to Game Programming | 4 | 2 | 2 | 3 |
MBP 220 | Elektronik Ticaret Sistemleri ve Uygulamaları | Electronic Commerce Systems and Applications | 5 | 2 | 2 | 3 |
MBP 230 | İnsan-Bilgisayar Etkileşimi | Human-Computer Interactions | 4 | 3 | - | 3 |
MBP 240 | Bilgi Teknolojilerinde Proje Yönetimi | Project Management in Information Technologies | 4 | 3 | - | 3 |
MBP 250 | Yazılım Geliştirmede Test ve Denetim | Test and Control in Software Development | 4 | 2 | 2 | 3 |
MBP 260 | Açık Kaynak İşletim Sistemi | Open Source Operating System | 3 | 1 | 2 | 2 |
MBP 270 | İş Güvenliği ve İlk Yardım | Work Safety and First Aid | 2 | - | 2 | 1 |
MBP 290 | Girişimcilik ve İnnovasyon | Entrepreneurship and Innovation | 3 | 3 | - | 3 |
MBP 294 | Stratejik Yönetim | Strategical Management | 4 | 3 | - | 3 |
MBP 298 | Proje Geliştirme | Project Development | 4 | 2 | - | 2 |
MEKO 102 | Makro Ekonomi | Macro Economics | 4 | 3 | - | 3 |
MGT 226 | Bilgisayar Destekli Grafik Tasarıma Giriş | Introduction to Computer Aided Graphic Design | 4 | 1 | 2 | 2 |
MTOI 204 | İnsan Kaynakları Yönetimi | Human Resources Management | 4 | 2 | - | 2 |
MTOI 225 | Girişimcilik | Entrepreneurship | 5 | 3 | 0 | 3 |
HABER |TÜM HABERLER

Ruby Games Ziyareti
Meslek Yüksekokulumuz Bilgisayar Programcılığı öğretim elemanları, Öğr. Gör. Hüseyin Tokat, Öğr. Gör. Turgay Zülam ve Meslek Yüksekokulu sekreterimiz Doğukan Aslan Ruby Game

2022-2023 Güz Dönemi Bilgilendirme Toplantısı
Bilgisayar Programcılığı Programı'nın 1. ve 2. sınıf öğrencileri ile 2022-2023 Güz Dönemi Bilgilendirme toplantısı yapıldı.

Gameathon Ekonomi Etkinliği
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı Programı tarafından 26 Nisan 2022 ve 7 Haziran 2022 tarihlerinde lise ve üniversite öğrencilerinin katılımı

Bilgisayar Programcılığı Programı Çıraklar Ustalara Soruyor (ÇUS) Etkinliği
Bilgisayar Programcılığı öğrencileri “Çıraklar Ustalara Soruyor” etkinliği kapsamında 27.05.2022 tarihinde İzmir Teknoloji ve Bilişim Derneği üyesi ve Metisbot kurucu ortaklarından Hakan Güngör

Arabuluculuğa ‘akıllı’ öneri
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Bilgisayar Programcılığı öğrencileri, kişiler arasındaki hukuki anlaşmazlıkların kısa sürede çözülmesine olanak sağlayan ‘arabuluculuk’ yönteminin dijital ortamda, daha kolay

Yeni Dönem Bilgilendirme Toplantısı
Yeni dönem öncesinde öğrenciler ile bir araya gelindi. Uyulması gereken kurallar ve dönem öncesinde yapılması gerekenler ile ilgili öğrencilere bilgi verilmiştir. Öğrencilerin

Ustalardan gençlere 'başarı' formülü
Yüksek teknoloji şirketlerinde üst düzey görevlerde bulunan, Turkcell'in eski CEO'su ve yatırımcı Süreyya Ciliv, İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Meslek Yüksekokulu’nun düzenlediği 'Çıraklar

Pandemi gençleri için ‘dijital' seferberlik
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), pandemiyle birlikte yüzde 52 büyüyen e-ticaret ve rekor seviyede gelişen dijitalleşmeye kayıtsız kalmayarak öğrencilerin bu alanda kendilerini geliştirmesi