Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      MESLEK YÜKSEKOKULU

      Mimari Restorasyon (Türkçe)

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Myo Ana Sayfa
      • Bahar Dönemi Ders Programı ve Ders Kayıt Kılavuzu
      • Hakkımızda
        • Misyon
        • Vizyon
        • Öğretim Amaçları
        • Danışma Kurulu
      • Akademik Kadro
      • Öğretim Programı
      • Dersler
      • Program İçi Seçmeli Dersler
      • Program Dışı Seçmeli Dersler
      • Akts Kataloğu
      • Sınavlar, Değerlendirme ve Notlar
      • Mezunların Mesleki Profili
      • Akademik Yayınlar
      • Tyyç-Program Yeterlilikleri İlişkisi
      • Sıkça Sorulan Sorular
      • Faydalı Linkler
      • Tüm Haberler
      • Duyurular
      • İletişim

      MMIR 208 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Türkiye’de ve Dünya’da Restorasyon Uygulamaları
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      MMIR 208
      Güz/Bahar
      3
      0
      3
      4

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      Türkçe
      Dersin Türü
      Seçmeli
      Dersin Düzeyi
      Ön Lisans
      Dersin Veriliş Şekli -
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri Tartışma
      Anlatım / Sunum
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü
      • Öğr. Gör. Yarkın ÜSTÜNES
      Öğretim Eleman(lar)ı -
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Öğrenciye mesleki hayatında kullanacağı restorasyon tekniklerinin Türkiye’de ve dünyada uygulanış şeklini örnekler üzerinden aktarmak.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Restorasyon uygulamalarının dünyadaki örneklerini açıklayabilecek,
      • Restorasyon tekniklerini ve uygulama biçimlerini tanımlayabilecek,
      • Restorasyon uygulamalarında yaşanan sorunlara ilişkin örnekleri değerlendirebilecek,
      • Dünya genelindeki farklı restorasyon uygulamalarını karşılaştırabilecek,
      • Restorasyon uygulama örneklerinin doğruluğunu tartışabilecektir.
      Ders Tanımı Bu ders kapsamında öğrenci farklı restorasyon tekniklerinin Türkiye ve dünyadaki uygulama örnekleri konusunda bilgi sahibi olacaktır.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      X
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Ders konularının aktarılması
      2 Endüstri devriminin mimari etkileri / Avrupa'daki sanayi yapılarının yeniden işlevlendirilmesi Wehdorn, M., "Viyana Gazometre Binalarının Yeniden Kullanımı", Mimarlık, Sayı 308, 202.
      3 Avrupa'daki sanayi yapılarının yeniden işlevlendirilmesi Avrupa'da Tarihi Binaların Yeniden İşlevlendirilmesinde Kullanımının İnşaat Zorlukları-Uluslararası İnşaat Eğitim ve Araştırma Dergisi Cilt 4, 2008 - Sayı 2
      4 Avrupa'daki sanayi yapılarının yeniden işlevlendirilmesi Gandee, C. K., “Kaçırılan Bağlantılar: d’Orsay Müzesi, Paris, Fransa”, Mimari Kayıt, 3/1987, pp. 128-139. Endüstri Mirasının Yeniden İşlevlendirilmesi ve Londra Coal Drops Yard Alışveriş Merkezi Örneği, İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji ve Uygulamalı Bilimler Dergisi Cilt 03, No 01, s. 121-135
      5 Endüstri devriminin Türkiye'deki mimariye etkisi / Avrupa'daki ve Türkiye'deki sanayi yapılarının yeniden işlevlendirilme karşılaştırması Köksal, G. ve Ahunbay, Z. (2006). İstanbul’daki Endüstri Mirası İçin Koruma Ve Yeniden Kullanım Önerileri, İTÜ Dergisi A, Mimarlık, Planlama, Tasarım, 5(2), 125-136.
      6 Türkiye'deki endüstri mirasın eğitim yapılarına dönüşüm süreçleri Alper, M., (2004). “Haliç’te Dönüşüm Cibali Tütün Fabrikası’ndan Kadir Has Üniversitesi’ne”, Arredamento Mimarlık Dergisi, Temmuz / Ağustos 2004 Boyut Yayın Grubu, İstanbul. TY - JOUR AU - Semiz, Yaşar AU - TOPLU, Güngör PY - 2019/10/22 SP - 29 EP - 59 T1 - Cumhuriyet Döneminde Devlet Tarafindan Kurulan İlk Sanayi Kuruluşu Kayseri Sümerbank Bez Fabrikasi DO - 10.21563/Sutad.636097
      7 "Koruma" ve "Korunma" yaklaşımları - İzmir'deki mimari mirasın yeniden işlevlendirilmesi Asatekin, G., (2004). Kültür ve Doğa Varlıklarımız “Neyi, Niçin, Nasil Korumaliyiz?”, T.C. Kültür ve Turizm Bakanliği, Yayın No:3016-ISBN: 975-17-3133-X
      8 İzmir'de yeniden işlevlendirilen mimari miras örnekleri Yeniden İşlevlendirilen Endüstriyel Mekanların Görsel Algı Değerlendirmesi: İzmir Tarihi Havagazı Fabrikası, Ç.Çetinkaya, Doktora Tezi, s.(54-145)
      9 Ara Sınav
      10 Teknik Gezi
      11 Ülkemizdeki mimari miras örneklerinin yeniden işlevlendirmesi Akın, N., Türkiye’de Tarihi Çevre Koruma, Örnekler ve Sorunlar, Mimarlık, 1988/2, s. 43-61. Eruzun, C., Türkiye’de Katılımcı Korumaya Bir Örnek Birgi Yazokulu Modeli, Tasarım + Kuram, cilt 1, sayı 2, 2000, s. 29-37.
      12 Öğrenci Sunumları
      13 Öğrenci Sunumları
      14 Öğrenci Sunumları
      15 Öğrenci Sunumları
      16 Final Sınavı

       

      Ders Kitabı Mazlum, D., Koruma Kuramının Mimari Rekonstrüksiyona Bakışı, Mimarlık, Sayı: 380, 2014. Akın, N., Türkiye’de Tarihi Çevre Koruma, Örnekler ve Sorunlar, Mimarlık, 1988/2 Eruzun, C., Türkiye’de Katılımcı Korumaya Bir Örnek Birgi Yazokulu Modeli, Tasarım + Kuram, cilt 1, sayı 2, 2000 Eyüpgiller, K. K., Anıt Korumada Hollanda Örneği, Mimarlık Arredamento, Sayı: 100, ISBN 1300-3801, Şubat 2000.
      Önerilen Okumalar/Materyaller Okyay, İ., Fransa’da Kentsel Sit Alanlarının Korunması Malraux Yasası, YEM Yayınları, İstanbul. Mansel, A. M., “Mısır ve Ege Tarihi” Notları, İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Yayınevi, 1938. Larsen, K. E., Architectural Preservation in Japan, ICOMOS International Wood Commitee, 1994. Jamiolkowski, M., “The Laening Tower of Pisa-Description of the Behaviour”, in Historische Bauwerke. Internationale Tagung des SFB 315, 26-28 Oktober 1995, Universitat Karlsruhe M. Ioannidou, 2010 – 2011, The progress of restoration on the Acropolis, The Acropolis Restoration News, 1 July 2011 Gandee, C. K., “Missed Connections: Musée d’Orsay, Paris, France”, Architectural Record, 3/1987

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      1
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      20
      Proje
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      1
      30
      Final Sınavı
      1
      40
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      3
      60
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      1
      40
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      16
      2
      32
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      0
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      8
      8
      Proje
      0
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      1
      10
      10
      Final Sınavı
      1
      20
      20
          Toplam
      118

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Mimari restorasyon ve koruma alanına temel oluşturan kuram, kavram, yöntem ve araçlar hakkında bilgi sahibi olabilecektir.

      -
      -
      X
      -
      -
      2

      Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri uygulama alanına aktarabilecek, yorumlayabilecek, düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilecektir.

      -
      -
      -
      X
      -
      3

      Kültürel mirasın korunması konusunda duyarlı, profesyonel etik ve ahlaki değerlere saygı gösteren, temel değerler konusunda bilgi sahibi olan bir restoratör olarak tarif edilebilecektir.

      -
      -
      -
      -
      X
      4

      Mimari restorasyon alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilecektir.

      -
      -
      -
      X
      -
      5

      Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine ya da aynı düzeydeki bir mesleğe aktarabilecektir.

      -
      -
      -
      X
      -
      6

      İş güvenliği, çevre koruma, kalite kavramlarını bilecek ve bunların gereklerini yerine getirebilecektir.

      X
      -
      -
      -
      -
      7

      Sektörde ihtiyaç duyulan nitelikte ara teknik eleman olarak; Mimari Restorasyon alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması ve duyurulması aşamalarını etik ilkeler çerçevesinde ilişkilendirebilecektir.

      -
      -
      -
      -
      X
      8

      İngilizceyi Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak mimari restorasyon ve koruma alanındaki bilgileri izleyebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecektir.

      -
      -
      -
      -
      -
      9

      Mimari restorasyon alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilecektir.

      -
      -
      -
      -
      -
      10

      Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilecek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimseyebilecek, bilgilerini yenilenme ve sürekli gelişmeye yönelik olarak gözden geçirebilecektir.

      -
      -
      X
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      Mimari Restorasyon Programı "Çıraklar Ustalara Soruyor" (ÇUS) Etkinliğinde Tuğrul Özbaş'ı ağırladı.
      Mimari Restorasyon Programı "Çıraklar Ustalara Soruyor" (ÇUS) Etkinliğinde Tuğrul Özbaş'ı ağırladı.

      Mimari Restorasyon programı Ardes Mimarlık firmasının sahibi Sayın Tuğrul Özbaş'ı MMIR 209-Koruma Projesi dersi kapsamında konuk etti.  ...

      Devamı
      Koruma Projesi Dersi Çalışması Bu yıl Köstem Zeytinyağı Müzesi'nde Yapılıyor
      Koruma Projesi Dersi Çalışması Bu yıl Köstem Zeytinyağı Müzesi'nde Yapılıyor

      Öğr. Gör. Yarkın Üstünes yürütücülüğündeki "MMIR 209-Koruma Projesi" dersini alan öğrenciler saha çalışmalarını Urla'daki Köstem Zeytinyapı Müzesi'nde gerçekleştiriliyor.   ...

      Devamı
      Saint Polycarpe Kilisesi'ne Teknik Gezi Düzenlendi
      Saint Polycarpe Kilisesi'ne Teknik Gezi Düzenlendi

      2020 yılında meydana gelen depremde çan kulesi, çatı ve ana nef alanında oluşan hasarlar sonrası restorasyon çalışmalarına başlanan kiliseye teknik gezi ...

      İlgili SKA:
      4
      11
      Devamı
      İzmir’den Aydın’a ‘Tarihi Yaşatacak’ 24 Proje
      İzmir’den Aydın’a ‘Tarihi Yaşatacak’ 24 Proje

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Meslek Yüksekokulu Mimari Restorasyon Programı öğrencileri, Aydın’ın Germencik ilçesinde atıl durumda bulunan yaklaşık 160 yıllık Taxiarchis ...

      Devamı
      Magnesia Antik Kenti'ne Teknik Gezi Gerçekleştirildi
      Magnesia Antik Kenti'ne Teknik Gezi Gerçekleştirildi

      Mimari Restorasyon bölümü 2. sınıf öğrencileri Öğr. Gör. Yarkın Üstünes yürütücülüğündeki "MMIR 231-Mimarlığın Yakın Tarihi" ve "MMIR209-Koruma Projesi" dersleri kapsamında Magnesia antik ...

      Devamı
      Taxiarchis Kilisesi Mübadele Müzesine Dönüşüyor
      Taxiarchis Kilisesi Mübadele Müzesine Dönüşüyor

      Öğr. Gör. Yarkın Üstünes yürütücülüğündeki "MMIR 209-Koruma Projesi" dersi kapsamında Mimari Restorasyon bölümündeki 24 öğrencinin katılımı ile Aydın'ın Germencik ilçesinde ...

      Devamı
      İzmir Punta Bölgesine Teknik Gezi Gerçekleştirdik
      İzmir Punta Bölgesine Teknik Gezi Gerçekleştirdik

      Öğr. Gör. Duygu AKSOY tarafından yürütülmekte olan MMIR 205 - "Malzeme Bozulmaları ve Onarım" dersinin proje konusu olan Alsancak Liman’daki eski TCDD’a ait olan ...

      Devamı
      Mimari Restorasyon Programı Dönem Başı Öğrenci Bilgilendirme Toplantısı
      Mimari Restorasyon Programı Dönem Başı Öğrenci Bilgilendirme Toplantısı

      2021-2021 Akademik Yılı Güz Dönemi öncesi Mimari Restorasyon Programı öğrencilerine bilgilendirme toplantısı yapılmıştır. Toplantıda öğrencilere OASIS, Blackboard gibi sistemler hakkında ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU