Bizi takip edin
|
EN

MESLEK YÜKSEKOKULU

Pazarlama (Türkçe)

Pazarlama Programı'na Hoş Geldiniz


Pazarlama programı, sürdürülebilir marka ve değer yaratma amacına katkıda bulunacak, satış ve pazarlamadaki yeni gelişmeleri, kavramları ve uygulamaları bilen, ikna ve iletişim stratejileri konusunda gerekli becerilere ve etik değerlere sahip, nitelikli insan kaynağını yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Öğrencilerimiz nitelikli bir pazarlama araştırması yapma, marka kimliği oluşturma, marka yönetme, pazarlama planı hazırlama, ürün geliştirme ve yönetmenin yanı sıra perakende sektöründeki yenilikler, reklamcılık, satış yönetimi, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, tüketim sosyolojisi ve tüketici davranışları alanlarında da donanımlı olacakları bir eğitim almaktadırlar. 

Pazarlama programını başarıyla bitiren öğrencilerimiz, "Pazarlama Meslek Elemanı" ünvanıyla mezun olarak iletişim, sosyal medya, reklam, halkla ilişkiler, satış yönetimi ve müşteri ilişkileri alanlarında çalışabilmektedir. Pazarlama programı müfredatı, akademik ve sektörel gelişmeler dahilinde hem ulusal, hem de küresel boyuttaki disiplinlerarası çalışmaya uygun bir şekilde yürütülmektedir.

Pazarlama programı tarafından organize edilen "Bi' Dünya İş" konferansı kapsamında Şahinler Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Şahin, Baydöner Kurucu Ortağı & Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz, Ekol Lojistik Yönetim Danışmanı Osman Ünal, Me Consultancy Kurucusu Murat Erdör, CarrefourSA İstanbul Bölge Müdürü Deniz Selen Kılıçözgürler, Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner, Genç Başarı Eğitim Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Çelik Ören, Mindshare Ortak Yöneticisi İpek Dorak ve DoGo Kurucu Ortağı & Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Peksarı öğrencilerimiz ile buluştu.

"Bi' Dünya İş" konferansı kapsamında Mindshare İstanbul'dan İpek Dorak Hanım, İzmir Ekonomi Üniversitesi Konferans Salonu'nda "marka ve dijital iletişim" konulu seminer verdi.

Yine aynı konferansta Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner Bey "marka ve değer yaratmak" konulu seminer verdi.

Geleneksel kitle iletişim araçlarına nazaran sıradan insanların kendini sosyal medya vasıtasıyla markalaştırma gerçeği günümüzde hem sektörün hem de akademinin odak noktası haline geldi. Türkiye'deki en iyi örneklerinden biri olan Orkun Işıtmak, kendine ait marka hikayesini öğrencilerimiz ile paylaştı.