MESLEK YÜKSEKOKULU
Pazarlama (Türkçe)
Program Dışı Seçmeli Dersler
BILT 100 Bilgisayara Giriş ve Enformasyon Teknolojisi
Öğrenciler bu ders ile birlikte Microsoft Office programlarının (Word, PowerPoint ve Excel) ve çevrimiçi versiyonlarının (Google Dökümanlar, Microsoft Office Online ve Prezi) uygulamalarını ve içeriklerini kapsamaktadır.
DT 120 Dış Ticarette Pazarlama Teknikleri
Uluslararası pazarlamanın teorik ve pratik alt yapısı, küresel pazarlama çevresi, yönetimi ve stratejileri incelenecektir.
DT 215 Uluslararası Satışlar ve Görüşmeler
Uluslararası satış ve anlaşmalar dersi; küresel kişisel satış ve uluslararası satış yönetiminin kurallarını içermektedir. Küreselleşme, karşılıklı kültürel görüşmeler, küresel pazarların tahmin edilmesi ve tanımlanması, küresel insan kaynakları gibi küresel çevrede satış yönetimi için önem taşıyan kavramları içerir
MCMH 238 Bireysel Marka Yönetimi
Bu derste bireysel anlamda markalaşma ve marka yönetimi ayrıntılı olarak incelenecektir. Ders kapsamında, bireysel marka yönetimi süreci ve bu süreci etkileyen faktörler ele alınacaktır. Ayrıca, örnek olaylar üzerinden analizler ve tartışmalar yapılacaktır.
MINT 230 Meslek Etiği
Etik ve ahlak kavramlarını incelemek. Etik sistemlerini incelemek. Ahlakın oluşumunda rol oynayan faktörleri incelemek. Meslek etiğini incelemek. Mesleki yozlaşma ve meslek hayatında etik dışı davranışların sonuçlarını incelemek. Sosyal sorumluluk kavramını incelemek.
MMAT 112 Ticari Matematik
Öğrenci, ticari matematik uygulamaları yapabilecektir. Yüzde ve binde hesaplamaları yapabilecektir. Oran ve orantı hesaplaması yapabilecektir. Karışım, bileşim ve alaşım hesaplamaları yapabilecektir.
MTOI 225 Girişimcilik
Bu ders kapsamında girişimcilik ve iş planı oluşturma ile ilgili teorik bilgilerin verilmesi, başarılı iş modellerinin incelenmesi, iş planı hazırlanması gibi konulara değinilecektir.
MUH 100 Genel Muhasebe I
Öğrenci, muhasebenin temel kavramlarını açıklayabilecek, muhasebe usul ve esaslarını uygulayarak gerekli muhasebe kayıtlarını gerçekleştirecek, muhasebe defterlerini oluşturacak ve dönem sonu bilançosunu düzenleyebilecektir.
RTV 140 Temel İletişim Bilgileri
Bu dersin içeriği, iletişim kavramının tanımı amacı önemi açısından temel iletişim bilgilerini ele almaktadır.
RTV 215 Güzel Konuşma Sanatı
Ses, diksiyon, hızlı okuma
RTV 216 Sosyal Medya
Bu dersin içeriği, web 2.0’ın yarattığı olanakları, olumlu ve olumsuz çıktılarını, sanal ortamda sosyalleşmenin etkilerini örnek olaylar çerçevesinde değerlendirmektedir.
HABER |TÜM HABERLER
Öğrencilerimiz ile Dönem Başı Danışmanlık Toplantısı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Bankacılık ve Sigortacılık ile Dış Ticaret Programları öğrencileri ile danışmanlık toplantısı gerçekleştirilmiştir. Toplantıda öğrencilere ders kayıtları, akademik
Öğrencilerimizden İzmir'in ihracat sürecine önemli destek
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile İzmir Ticaret Odası önderliğinde yürütülen ve bu yıl üçüncüsü tamamlanan İhracat Destek Ofisi Projesi'nde öğrencilerimiz, İzmir
Gönüllü Öğrencilerden Sosyal Sorumluluk Projeleri
IEU 200 Gönüllülük Çalışmaları dersini alan öğrencilerimiz, kendi belirledikleri konular dahilinde projelerini oluşturup sunumlarını gerçekleştirmiştir. Dersi alan toplam 33 öğrencimizin projeleri, 14
Eve kapandık, alışverişte coştuk
Türkiye’de, koronavirüsün olumlu etkilediği sektörlerin başında gelen e-ticaret, geçtiğimiz yıl yüzde 85 oranında büyüdü, 2021’deki işlem hacmi hedefi ise 400 milyar lira
Lise Öğrencileri ile Sunum Teknikleri
Sunum teknikleri dersini alan öğrencilerin kalabalık karşısında sunum, ikna ve topluluk yönetimi yeterliliklerini deneyimlemelerini sağlamak ve lise öğrencilerine üniversite deneyimi yaşatmak amacıyla
Novamarka Ajansı ile Markalaşma Üzerine
2019-2020 akademik yılı güz döneminde Marka Yönetimi dersi kapsamında konuk olan Novamarka Ajans Başkanı Onur Gürer ve Kurucu Ortak Gökhan Dilaveroğlu ile
Ortaokul ve Üniversite Öğrencileri Sunum Tekniklerinde Buluştu
İyiburnaz Ortaokulu öğrencileri ve öğretmenlerinin konuk olarak katıldığı Sunum Teknikleri dersi kapsamında, öğrencilerimiz tarafından ünlü bilim insanları, düşünür ve filozoflardan oluşan sunumlar gerçekleştirildi.