
MESLEK YÜKSEKOKULU
Pazarlama (Türkçe)
Akademik Yayınlar
Makale:
- Alemdar, M.Y.; İşbilen, D.; Demirel, K. & Telli, N. (2017). Özçekim Davranışı Narsisizm Göstergesi Olabilir mi? Özçekim ve Narsisizm Arasındaki İlişkiyi Tanımlamaya Yönelik Nitel bir Araştırma. Global Media Journal , Vol. 8, No. 15.
- B.Tarı Kasnakoğlu and H.Pak. (2019). Role expectations from doctors and effects on nonmedical outcomes. Journal Of Evaluation In Clinical Practice , 1-8.
- H.Pak and B.Tarı Kasnakoğlu. (2014). Markaya Düşkünlük Kavramı ve Ürün Kategorisine Göre Farklılıklar. Pazarlama & Pazarlama Araştırmaları Dergisi , No. 14, 75-86.
- H.Pak. (2018). Apolitik Neslin Sosyal Psikolojisi: Siyasal Davranışı Bağlanma Kuramı Üzerinden Okumak. Onto Psikoloji Dergisi , No. 15, 64-67.
Bildiri:
- Demirel, K. (2017). Verbrauchereinstellungen gegenüber Mobile Werbung in der Türkei (Consumer Attitudes Regarding Mobile Advertising in Turkey). GVK Gemeinsamer Verbundkatalog.
- H.Pak and Z.A.Elitsoy. (2015). The Urban-middle Class Perception of Syrian Refugees in Turkey. 2nd Witten Conference On Institutional Change: Migration, Institutions, Institutional Change.
- H.Pak. (2015). Revisiting consumer culture: Oriental fantasies and imaginary consumption in the age of transnational network capitalism. 10th Consumer Culture Theory Conference.
- B.Tarı Kasnakoğlu , C.Yılmaz , K.Varnalı , H.Pak , H.Terzi and C.Çeşmeci. (2014). Specific emotions and explicit content in customer complaints: Implications for predicting customer loyalty. 5th EMAC Regional Conference, Marketing Theory Challenges In Emerging Markets.
- K.Varnalı , C.Yılmaz , B.Tarı Kasnakoğlu , C.Çeşmeci , H.Terzi and H.Pak. (2014). Customer complaint handling in social media: A justice theory approach. 5th EMAC Regional Conference, Marketing Theory Challenges In Emerging Markets.
Kitap Bölümü:
- Bilgilier, A.; Demirel, K. & Telli, N. (2017). Postmodernizm ile Değişen Hedef Kitle Stratejisi: Türk Hava Yolları Televizyon Reklamları Üzerine Bir Çalışma. 379-408 / (Aylin Göztaş - İletişimde Post Yazılar), Literatürk Academia, ISBN: 9786053371090.
HABER |TÜM HABERLER

Öğrencilerimiz ile Dönem Başı Danışmanlık Toplantısı
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Bankacılık ve Sigortacılık ile Dış Ticaret Programları öğrencileri ile danışmanlık toplantısı gerçekleştirilmiştir. Toplantıda öğrencilere ders kayıtları, akademik

Öğrencilerimizden İzmir'in ihracat sürecine önemli destek
İzmir Ekonomi Üniversitesi Meslek Yüksekokulu ile İzmir Ticaret Odası önderliğinde yürütülen ve bu yıl üçüncüsü tamamlanan İhracat Destek Ofisi Projesi'nde öğrencilerimiz, İzmir

Gönüllü Öğrencilerden Sosyal Sorumluluk Projeleri
IEU 200 Gönüllülük Çalışmaları dersini alan öğrencilerimiz, kendi belirledikleri konular dahilinde projelerini oluşturup sunumlarını gerçekleştirmiştir. Dersi alan toplam 33 öğrencimizin projeleri, 14

Eve kapandık, alışverişte coştuk
Türkiye’de, koronavirüsün olumlu etkilediği sektörlerin başında gelen e-ticaret, geçtiğimiz yıl yüzde 85 oranında büyüdü, 2021’deki işlem hacmi hedefi ise 400 milyar lira

Lise Öğrencileri ile Sunum Teknikleri
Sunum teknikleri dersini alan öğrencilerin kalabalık karşısında sunum, ikna ve topluluk yönetimi yeterliliklerini deneyimlemelerini sağlamak ve lise öğrencilerine üniversite deneyimi yaşatmak amacıyla

Novamarka Ajansı ile Markalaşma Üzerine
2019-2020 akademik yılı güz döneminde Marka Yönetimi dersi kapsamında konuk olan Novamarka Ajans Başkanı Onur Gürer ve Kurucu Ortak Gökhan Dilaveroğlu ile

Ortaokul ve Üniversite Öğrencileri Sunum Tekniklerinde Buluştu
İyiburnaz Ortaokulu öğrencileri ve öğretmenlerinin konuk olarak katıldığı Sunum Teknikleri dersi kapsamında, öğrencilerimiz tarafından ünlü bilim insanları, düşünür ve filozoflardan oluşan sunumlar gerçekleştirildi.